Academie

Standaard programma

Trainingsaanbod

  • Module 1: Ik en de organisatie
  • Module 2: Ik en zelfmanagement in de organisatie
  • Module 3: Synergiën tussen mezelf en het gebruik van zelfmanagement in de organisatie  

Praktisch
  • 3 sessies/module (min. 3 sessies verplicht)
  • 3 uur/sessie
  • Afwisseling tussen workshops, theorie, oefeningen, en persoonlijk advies op maat

Schema
  • Deel 1 inleiding: introductie/ijsbrekers/groepsoefeningen.       
    Waarom ben je hier? Wat verwacht je? Wanneer is deze training voor jou geslaagd?
  • Deel 2 praktisch: workshops/theorie/ oefeningen in groep
    Hoe ga ik om met chaos? Hoe krijg ik meer veerkracht? Hoe krijg ik inzicht in de matrix waarin ik werk? 
  • Deel 3: Afsluiting (feedback met alle deelnemers)

Praktische informatie  

Intakesessie (10 min. voor de aanvang van elke training) We streven naar groepen van max. 12 deelnemers per sessie 

Opleiding op maat

Wie interesse heeft om de onderwerpen van de training verder uit te diepen, kan persoonlijke coaching volgen. Die coaching is gericht op het verhogen van je persoonlijke efficiëntie en het bereiken van je professionele doelstellingen.  

Afhankelijk van jouw specifieke vragen en/of noden, werken we samen met jou een individueel trainingsprogramma uit op maat om jouw doelstellingen te helpen bereiken. We starten met een intakesessie van 45 min. om je noden en verwachtingen te leren kennen.  

Ludus biedt ook :
  • Bedrijfstrainingen: op maat van jouw bedrijf of organisatie
  • Compacte workshops: korte, krachtige praktijksessies

Op aanvraag kunnen we je ook schriftelijk advies geven: aanbevelingen en middelen die je kan gebruiken als organisatie of als persoon in een organisatie. Dit kan je ook na de trainingssessies helpen te focussen op wat echt telt voor jou.  

Voorbeelden van opleidingen:
  • Omgaan en bemiddeling met klanten In Coronatijden
  • Uitbouw van een bedrijf in Corona tijden
  • Omgevingspsychologie in de zorgarchitectuur
  • Omgaan met klanten en bemiddeling
  • Noodzakelijke Innovatie en weerstand tegen verandering toegepast op de welzijnsector
  • Innovatie en omgaan met weerstand tegen verandering bij personeel
  • Innovatie en omgaan met weerstand tegen verandering bij klanten
  • Onderhandelingstechnieken
  • Consultancy vaardigheden
  • Werknemers vaardigheden
  • Management vaardigheden
  • Management vaardigheden in de apotheek gericht op de verbouwing en uitbreiding van naar een toekomst gericht apotheek
  • Consultancy vaardigheden: slecht nieuws brengen
  • Efficiënt omgaan met cliënten
  • Bedrijfscommunicatie
  • Goed omgaan met notariële klanten
  • Leiderschap
Zoeken