Annulatie

Inschrijving – betaling

De inschrijving is definitief na ontvangst van de bevestigingsmail van Ludus met de overeengekomen opleiding.
De betaling van het totaalbedrag van de opleiding gebeurt volgens de gegevens op de factuur en moet uiterlijk 5 werkdagen voor aanvang van het traject gebeuren. 

Onderbreken van het traject

Indien de deelnemer ten gevolge van een overmachtssituatie tijdelijk in de onmogelijkheid verkeert om de opleiding te volgen en in die zin genoodzaakt is de opleiding te onderbreken, kan deze op een later tijdstip worden verder gezet. In dit geval is een uitdrukkelijke schriftelijke overeenkomst van Ludus vereist.

Stopzetten van het traject

Indien de deelnemer, om welke reden dan ook, niet alle opleidingen kan bijwonen dan wordt het bedrag niet aangepast en wordt er geen geld teruggestort. De deelnemer kan evenwel opteren om een andere opleiding op te starten binnen een maand na de stopzetting.

Geplande afspraak voor een individuele of groepssessie

Een verplaatsing van afspraak voor een individuele of groepsopleiding of een annulatie dient steeds voorafgaandelijk en per e-mail te gebeuren naar sonja@ludus.be.
Indien de deelnemer na vastleggen van een afspraak, een wijziging van datum of annulering vraagt, is een vaste vergoeding (20,00€) voor administratiekosten verschuldigd. 
Indien de annulering, voor om het even welke reden, gebeurt binnen 7 werkdagen voor de afspraak wordt het volledige honorarium aangerekend.
Indien Ludus door een overmachtssituatie van tijdelijke aard de afspraak annuleert, wordt een nieuwe afspraak vastgelegd op een zo nabij mogelijke datum. Onder overmachtssituatie in deze zin wordt onder meer begrepen: overheidsmaatregelen die fysieke bijeenkomsten verbieden, sterk inperken of sterk afraden (onder andere omwille van ziekte, epidemie), ziekte, etc.
Zoeken