Annulatie
Inschrijving – betaling
De inschrijving is definitief na ontvangst van de bevestigingsmail van Ludus met de overeengekomen opleiding.
De betaling van het totaalbedrag van de opleiding gebeurt volgens de
gegevens op de factuur en moet uiterlijk 5 werkdagen voor aanvang van
het traject gebeuren.
Onderbreken van het traject
Indien de deelnemer ten gevolge van een overmachtssituatie tijdelijk in
de onmogelijkheid verkeert om de opleiding te volgen en in die zin
genoodzaakt is de opleiding te onderbreken,
kan deze op een later tijdstip worden verder gezet. In dit geval is
een uitdrukkelijke schriftelijke overeenkomst van Ludus vereist.
Stopzetten van het traject
Indien de deelnemer, om welke reden dan ook, niet alle opleidingen kan
bijwonen dan wordt het bedrag niet aangepast en wordt er geen geld
teruggestort. De deelnemer kan evenwel opteren om
een andere opleiding op te starten binnen een maand na de
stopzetting.
Geplande afspraak voor een individuele of groepssessie
Een verplaatsing van afspraak voor een individuele of
groepsopleiding of een annulatie dient steeds voorafgaandelijk en per
e-mail te gebeuren naar sonja@ludus.be.
Indien de deelnemer na vastleggen van een afspraak, een wijziging
van datum of annulering vraagt, is een vaste vergoeding (20,00€) voor
administratiekosten verschuldigd.
Indien de annulering, voor om het even welke reden, gebeurt binnen 7
werkdagen voor de afspraak wordt het volledige honorarium aangerekend.
Indien Ludus door een overmachtssituatie van tijdelijke aard de
afspraak annuleert, wordt een nieuwe afspraak vastgelegd op een zo nabij
mogelijke datum. Onder overmachtssituatie in deze zin
wordt onder meer begrepen: overheidsmaatregelen die fysieke
bijeenkomsten verbieden, sterk inperken of sterk afraden (onder andere
omwille van ziekte, epidemie), ziekte, etc.
